• Dostawa

  1. Terminy, warunki i koszty dostawy:
    • Dostawy są realizowane tylko na terytorium Polski, szczególnie w promieniu 30km od Kielc. Dostawa może zostać zrealizowane do innych miejsc w Polsce po wcześniejszym uzgodnieniu z Kwiaciarnią.
    • Koszt dostawy kwiatów w Kielcach wynosi 19,99 PLN.
    • Koszt dostawy kwiatów w promieniu 10 km od Kielc wynosi 29,99 PLN
    • Koszt dostawy kwiatów w promieniu 20 km od Kielc wynosi 39,99 PLN
    • Koszt dostawy kwiatów w promieniu 30 km od Kielc wynosi 49,99 PLN
    • Koszt dostawy kwiatów do innych miejscowości/miast lub w promieniu ponad 30km od Kielc będą uzgadniane indywidualnie pomiędzy Klientem i kwiaciarnią.
    • Odbiory osobiste pod adresem ul. Ks. Piotra Ściegiennego 46, 25-114 Kielce zwalnia klienta z opłaty za doręczenie.
    • Aby kwiaty zostały dostarczone w dniu składania zamówienia, zamówienie należy złożyć i opłacić do godziny:

16:00 w dni robocze
13:00 w sobotę
12:00 w niedzielę
Za opłacenie rozumie się wpłynięcie pieniędzy na konto Kwiaciarni.

  • Koszt dostaw kompozycji i stroików sztucznych na terenie Polski wynosi 19,99 PLN i jest realizowany przez firmę kurierską.
  • W przypadku zamówień o niestandardowych gabarytach koszty i sposób dostawy mogą być ustalane indywidualnie.
  • Dostawy są realizowane od poniedziałku do soboty w dni robocze w godzinach 10:00 – 20:00. Istnieje możliwość dokładniejszego sprecyzowania godzin dostawy zapisując ją w uwagach. Kwiaciarnia dopełni wszelkich starań, żeby dostawa była we wskazanym czasie lub w najbliższej odległości czasowej, ale zastrzega sobie że dostawa może zostać zrealizowana w innych godzinach ze względu na różne okoliczności. Istnieje możliwość dostawy w innych godzinach lub w niedzielę po wcześniejszym uzgodnieniu z Kwiaciarnią.
  • W dniach 21 stycznia (Dzień Babci), 14 lutego (Walentynki), 8 marca (Dzień Kobiet) oraz 26 maja (Dzień Matki) dostawy kwiatów są realizowane w godzinach od 8:00 do 21:00 bez możliwości wyboru dokładnej godziny.
  • Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, zostawi wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny z Kwiaciarnią. Wiadomość zawierać będzie informacje o przesyłce kwiatowej oraz adresie Kwiaciarni, która realizuje zamówienie. Jeżeli odbiorca nie skontaktuje się z Kwiaciarnią lub biurem Kwiatomania i przesyłka nie zostanie doręczona w następnym dniu roboczym, realizacja zamówienia zostanie wstrzymana. Zamówienie będzie musiało zostać złożone ponownie i w pełni opłacone przed ponownym doręczeniem.
  • Przesyłki do szpitali, hoteli, firm, banków i innych budynków użyteczności publicznej, doręczane są do recepcji lub sekretariatu. Zamówienia doręczane z okazji ślubów mogą być przekazywane obsłudze wesela.
  • Kwiaciarnia realizująca zamówienie zastrzega sobie prawo do kontaktu telefonicznego z odbiorcą celem potwierdzenia terminu i adresu dostawy, chyba że zamawiający wyraźnie zaznaczy w treści zamówienia, że nie wyraża na to zgody.
  • Kwiatomania nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy, nieobecności odbiorcy pod podanym adresem, nieuzasadnionej odmowy przyjęcia zamówienia lub z innych przyczyn nieleżących po stronie Kwiatomania. W wyżej wymienionych przypadkach Kwiatomania zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta kosztami zamówionych produktów oraz ich dostawy.